پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226342
جنگ عجيب منصوريان و برانکو 48 ساعت قبل از دربي کليد خورد
تاریخ انتشار : 1395/06/24 11:00:07
نمایش : 1107
عمليات دو تيم براي کسب اطلاعات از اردوي يکديگر قبل از دربي آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حاليکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپوليس طي 48 ساعت قبل از دربي در فضايي بسته کار خود را پيش خواهند برد، اما هم منصوريان و هم برانکو عمليات ويژه اي را براي کسب اطلاعات از تيم رقيب آغاز کرده اند که حتي در اين راه دست به دامن بخش هاي غير فوتبالي نيز شده اند.

بطور مثال استقلالي ها از شب گذشته با استفاده از کانال هاي خود به دنبال پيدا کردن نتيجه آخرين ام آر آي زانوي وحيد امير بودند تا بدانند اين بازيکن بالاخره به دربي مي رسد يا نه.

نکته ديگري که استقلالي ها در صدد کشف آن هستند به بازي کردن رامين رضائيان در ترکيب اصلي سرخپوشان براي دربي مرتبط مي شود.

آنها مي خواهند بدانند که آيا برانکو مي خواهد با اضافه کردن رضائيان به ترکيب، ماهيني را به قلب دفاع برده و انصاري را به دفاع چپ منتقل کند؟

از سوي ديگر برانکو و دستيارانش به دنبال اين سوال هستند که آيا منصوريان پادواني را براي دربي به مجيد حسيني ترجيح مي دهد.

ضمنا پاسخ اين پرسش که يعقوب کريمي در ترکيب استقلال قرار خواهد گرفت يا خير، براي آنها مهم است، لذا عمليات ويژه اي از سوي هر دو تيم براي يافتن پاسخ اين سوالات آغاز شده است.

بايد منتظر ماند و ديد عليرضا منصوريان که يکبار در زمان دستياري کي روش با اعمال شاقه توانسته بود از تمرينات تيم ملي کره جنوبي اطلاعات کسب کند، اينبار چه حربه اي را براي يافتن سوالات خود به کار مي گيرد و از طرف ديگر، ماموران مخفي برانکو چگونه پي به نقشه هاي منصوريان مي برند؟

منبع:کاپ

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html